Soittopyyntö

Vastauksia joka tilanteeseen

Usein kysytyt kysymykset

Fysioterapia on tuki- ja liikuntaelimistön, eli lihasten, nivelten, luuston ja sidekudosten, normaalin toiminnan ja aineenvaihdunnan palauttamista. Fysioterapiassa keskitytään usein ihmisen liikkeen ja liikkumisen palauttamiseen tai helpottamiseen. Alussa haastattelun ja liikkeen tutkimisen kautta etsitään oireen aiheuttaja. Ongelman aiheuttajan poistamiseksi laaditaan suunnitelma jota noudattamalla päästään ongelmasta ja oireesta eroon. Suunnitelma voi sisältää esimerkiksi säännöllistä ja kohdistettua harjoittelua, manuaalista käsittelyä, venyttelyä tai liikkeen uudelleenopettelua.

Mikäli ongelmasi tai oireesi on lihaksessa, nivelessä, nivelsiteessä, luussa tai se oireilee tai estää liikkuumista pystytään tilanteeseen vaikuttamaan fysioterapian menetelmillä. Mikäli olet silti epävarma tilanteesta jätä meille ilmainen soittopyyntö tästä tai sivun alareunasta. Me emme halua juoksuttaa asiakkaita turhaan, joten kysymme sinulta muutaman kysymyksen puhelimessa ja kerromme mitä tilanteellesi voidaan tehdä.

Fysioterapia on ammatti ja jokainen ammattilainen osaa toisia osa-alueita paremmin kuin toisia. Yhdellä fysioterapeutilla käynti ei välttämättä tarkoita etteikö joku toinen löytäisi ongelmaa ja osaisi sitä hoitaa. Mikäli oire kuitenkin vaikeuttaa arkeasi tai toimintaasi erittäin paljon eikä aiemmasta fysioterapiasta ollut apua, on hyvä käydä varmistamassa lääkäriltä ettei kyseessä ole kudosvaurio joka vaatii erikoistoimenpidettä. Lääkäriltä voi myös saada kipulääkkeitä olon helpottamiseen.

Voit soittaa suoraan tai sähköpostia sivun yläreunassa oleviin yhteystietoihin. Mikäli haluat että soitan sinulle, voit jättä sivun alareunasta soittopyynnön ja kirjoittaa ajankohtatoive -paikkaan soiton aiheen.

Lähetä sähköposti osoitteesta jonka olet antanut joko ajanvarauksen tai harjoitteluohjelman ostamisen yhteydessä. Lähetä viesti osoitteeseen jaakko@fysiobox.com ja lähetämme sinulle ohjelman uudelleen. Voit myös soittaa tai jättää soittopyynnön sivun alareunasta.

Jos teit ajanvarauksen nettisivun ajanvarausjärjestelmän kautta, olet saanut sähköpostiisi vahvistusviestin. Vahvistusviestin lopussa on linkki jota painamalla voit perua ajanvarauksesi vähintään 24 tuntia ennen varattua aikaa. Mikäli haluat perua ajan alle 24 tuntia varatusta ajasta, soita tai jätä soittopyyntö.

Fysioboxin sovellus on vielä kehitysvaiheessa joten sovellus ei ole julkisessa jaossa. Sovellus tulee ensimmäisenä Google Play Store -sovelluskauppaan. Sovelluksen voi kuitenkin avata selaimessa muillakin puhelimilla skannaamalla QR-koodin tai syöttämällä linkin osoitekenttään.

Pienryhmää tehtäessä on sovittu ryhmän ohjauskertojen määrästä. Vähimmäismäärä on aina 2 kertaa. Ryhmän osallistujat ovat sitoutuneet tähän yhdessä sovittuun määrään. Lopettamistilanteessa lopettava asiakas joutuu maksamaan loput sovitusta kerrasta ellei löydä itsensä tilalle toista ryhmäläistä.

Jätä Soittopyyntö.

Me soitamme sinulle.